سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر بختیارى را بخت برگشتنى است ، و آنچه برگشت پندارى نبوده و نیست . [نهج البلاغه]

کانون فرهنگی تربیتی ارشاد دیزیچه

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
فعالیتهای کانون فرهنگی ارشاد دیزیچه در تابستان 86(دوشنبه 87 اردیبهشت 30 ساعت 5:55 عصر )

کانون  فرهنگی تربیتی ارشاد دیزیچه   به عنوان یکی از فعا ل ترین مراکز  فرهنگی شهر امسال نیز به  حول و قوه الهی در رشته های مختلف  پذ یرای دانش آموزان  عزیز بوده است .علیر غم نبودن امکانات کافی،این مرکز  افتخار داردکه توانسته است در راستای غنی سازی اوقات فراغت،   بسیاری از  دانش آموزان  دختر و پسر   را در تابستان  تحت پوشش قرار دهد . کلاس های  کانون فرهنگی تربیتی ارشاد عبارتند بودند از :

1-کلاس های مکالمه  زبان انگلیسی  از مقطع پیش دبستانی تا سطح  پیشرفته :این مرکز افتخار دارد به عنوان اولین مرکز فرهنگی در شهر دوره های مکا لمه زبان انگلیسی را       برگزار   نماید . همه اساتید  زبان این مرکز از خود شهر و کارشناس زبان انگلیسی می باشند .هم اکنون بسیاری از این دانش آموزان دوره های مکالمه زبان  را به  اتمام رسانده اند و قادر هستند به خوبی  به زبان انگلیسی صحبت کنند .        

2-کلاسهای هنری :این کلاسها از آغاز  در کانون برگزار می شده است که امسال نیز در رشته های مختلف خوشنویسی / طراحی/ نقاشی / رنگ و روغن  ،  دانش آموزان زیادی را جذب کرده است که انشاء اله  در پایان دوره ها در یک نمایشگاه، شاهد آثار خوب این عزیزان خواهیم بود.

3-کلاسهای ورزشی: علیرغم اینکه در رشته های مختلف ورزشی از جمله والیبال – فوتبال – کاراته  ثبت نام زیادی شده بود ولی به دلیل نبودن فضای ورزشی ،تنها توانستیم در دوره  پیش دبستانی و راهنمایی کلاسهای ژیمناستیک را برگزار کنیم  که استقبال خوبی به عمل آمد و امید است که  این دوره از کلا سها راه گشائی برای پیشرفت ورزشی دانش آ موزان باشد.

4-کلا سهای رایانه: این دوره کلاسها  در رشته های مختلف  آموزش رایانه و xp  برگزار شده است  که به دلیل نبودن سیستم کافی این کلاسها با مساعدت مدیریت محترم دبیر ستان زینب کبری  و مرکز کارو دانش در سالن کامپیوتر دبیرستان برگزار شده است که  دانش آموزان در پایان پس از گذراندن  کلاسها و  امتحان  کتبی، مدرک رایانه  معتبردریافت خوا هند کرد .

5-کلاسهای آموزش قرآن:این کلاسها شامل روخوانی قرآن و حفظ  قرآن  می باشد که علاوه بر این کلاسها، دانش آموزان شرکت کننده  در کلاسهای تابستانه از رهنمودهای قرآنی در غالب متون نوشتاری  بهره مند خواهند شد.

6-کلاسهای تقویتی :با توجه به نیاز دانش آموزان  به برطرف کردن  مشکلات درسی –کانون ارشاد اقدام به برگزاری کلاسهای تقویتی ریاضی     کرده است تا دانش آموزان در این زمینه    درسی برای سال آینده آمادگی داشته باشند.   

7-نشریه:به همت دانش آموزان فعال در کانون، نشریه ای به زبان انگلیسی و فارسی در چهار شماره منتشر شده است که در اختیار علاقمندان قرار گرفته است . بدیهی است ادامه کار این نشریه بستگی به حمایت مادی و معنوی مسئولین محترم آموزش و پرورش  دارد.



» محمد سلیمانی
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
وصیت نامه حضرت علی
OK
مبعث مبارک
یک دوست
پسر بازیگوش (یک داستان کوتاه انگلیسی به همراه ترجمه)
موفقیت
چند اصطلاح روزمره(البته با ترجمه)
استرس در زبان انگلیسی
معرفی سایت های آموزشی برای زبان
معرفی کتاب
[عناوین آرشیوشده]

 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 4  بازدید
بازدیدهای دیروز: 9  بازدید
مجموع بازدیدها: 296346  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

کانون فرهنگی تربیتی ارشاد دیزیچه
محمد سلیمانی
این وبلاگ به منظور دسترسی اسان جوانان و نوجوانان علاقمند به زبان،موضوعات متنوع ادبی،علمی وهنری و سایر موارد و همچنین خواستار انتقادات و پیشنهادات جوانان هوشیار و نکته سنج است.
» پیوندهای روزانه «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ «
» اشتراک در خبرنامه «